Bastuvarmt!

Usch det är kokande varmt här inne och vi kan bara öppna lite smått vid fönstrena.
Ringt mamma och Eve. Eve är på Öland och kommer inte hem förrän nästa måndag, sen nästa torsdag kommer hon hit :) Mamma och pappa åker till Rhodos på onsdag i 2 veckor. Hoppas dom får det skönt.

Har packat upp väskan och slängt de flesta kläderna i tvätten. Mina parafymer är också uppe och luktade på :) Men väskan är jag mest nöjd med..

Katterna verkar lugna, undra om det är för värmen eller om dom har varit ett par riktiga busfrö hos E´s far?

Imorn får det bli en lång sovmorgon, boka tvätt tid och sen måste det handlas. Veckan ska bli någorlunda nyttig hade jag tänkt, har säkert lagt på mig 1-2 kg under denna vecka, har inte direkt ätit något onyttigt, men druckit en massa onyttigt har jag gjort... Men fan de är ju semester.
Och nu är VM slut, Spanien vann. Lite trist, tyckte det var ganska så kul att se de sista nu..

Hur fan ska man kunna sova i denna värme? Puuuuh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0