Balle!!

Prata om att vara trött när vi vakna idag halv nio, ögonen gick åt två olika håll. Och sen hade ryggen fuckat upp sig så det gjorde riktigt jäkla ont. Men tog en ipren och det gick över, så inget allvarligt med det troligen.
Sen en heldag på Kolmården. Massor av djur, men trötta djur. Vi tog E´s bil genom safarin, men de var ju inte så värst mycket att se, och linbanan var helt värdelös, såg 3 djur kanske. Så den är inget jag rekomenderar. Jag tycker egentligen det är lite dåligt att det är så lite som ingår i priset, linbanan ingår inte, ska man ta bussen genom safarin så får man betala extra och sen om man ska till fiskarna och det så kostar det 100:- det också. Men vi tog allt ändå, ja förutom bussturen då, den tog vi sist så den klarade vi oss utan.

På min nya dator så får jag inte in mitt kamerakort, och jag hittar inte sladden som man kan dra från kameran till datorn, lite irreterande. Men jag får leta och leta annars måste jag köpa en ny, om det ens finns till min 5 år gamla kamera.

Ska snart göra lite mat, för mig blir det bara kassler och stekta grönsaker.
Imorn ska jag städa och försöka plocka iordning här hemma, måste även handla lite inför veckan. Eve kommer tidigt på onsdag :)

Nehe nu börjar magen kurra, dags att ge den mat..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0