Back home..

Jaha då var man hemma efter en vecka på Kreta. Vi har haft det bra, mycket mc turer, har sågott som blivit assfucked av motorcykeln, rejält ont i baken kan jag säga. Hyrde mc 4 dagar, efter ca 1½ dag bytte vi mc för jag fickså jäkla ont, men sen gick de något bättre. DYRT blev det också.
Fint väder men de sista dagarna blåste det endel. God mat oftast. Hotellet var väl okej, spisen funka inte men de fick vi inget för, vi var inte där speciellt mycket eftersom våra dagar bestod mest av att åka mc, sola,käka,sola,bada, åka mc hem och dricka några öl, sen åka in till stan.
Köpte min efterlängtade GUESS väska, jag skiter fullständigt i hur mycket kopia den är, jag har velat ha en Guess väska länge och nu har jag den äntligen :) Haha..
Nej ni får se bilder istället, orkar inte skriva hela resan...
...
Körde ihop några till en bild, bättre så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0