5 bra dagar!

Min kusin kom tidigt på onsdagen, tog det lugnt en liten stund innan en shoppingtur. Åkte till både erikslund och stan..
På kvällen blev det lite partaj, drack lite hemma och bestämde oss för att gå ut, började på Bill och Bob, sen Pitchers och avslutade med Pluto. Var en kul kväll. Torsdagen blev lugn förstås, hann med att åka ut till Hälla en snabbis innan det stängde. Fredag var det dags för shopping igen, då tog vi en shoppingtur på stan, hittade även lite då med :)
På kvällen så drack vi igen, då var E & A med, sen mötte vi upp annat folk på Bill och Bob, satt där en stund innan vi gick vidare till BmB. Och den kvällen avslutades på giddegrillen och sen här. Tror inte vi var i säng förrän 4 nånstans.
Och igår hyrde jag och Eve film, Love Happens, bra men lite sorglig film. Eve ville i säng tidigt eftersom hon skulle köra tidigt idag. Jag kunde som vanligt inte somna så jag låg vaken tills E kom hem från stan.

Så nu har hon åkt, har haft 5 bra dagar..

Nu ska man tillbaka till verkligheten och det känns ju inte så jäkla bra vill jag säga.
Nu i några veckor ska jag vara stenhård med mat igen, har lagt på mig 2 kg under semestern och dom ska bort så snabbt som möjligt.

Nu ska vi äta lite..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0