Utbilda sig?

Sitter här och kollar igenom olika utbildningar, svårt det är, jag vill ha en utbildning som är på högst 2 år, alltså en KY utbildning eller något på distans, och om jag ska ta en ky utbildning ska den ju gärna vara i närheten, och då finns det inte så mycket möjligheter kvar, jo sthlm finns, men pendla dit varje dag men sena tåg. Njaa. Något ska jag väl iaf hitta, men jag vill hitta ett nu..

Varför ska dom sända bra avsnitt sent på natten, dawsons creek går tydligen på nätterna, såg jag alltid på när jag var yngre, kan dom inte visa dom värdelösa programmen på natten istället. Finns ju massor av dom..
Men jag blir väl uppe en liten stund, sen blir det sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0