Tisdag.

Blev inte den bästa sömnen inatt, skulle ha koll på missarna, somnade nog lite efter sex, tur att jag vakkar ;) Men sov iaf till 12, tror inte ens jag vaknade när E gick upp, eller jag tror jag hörde hans larm men aldrig när han gick upp, men vem vet jag har säkert pratat med honom i sömnen.

Skilla börjar nog förstå att det är en till katt som ska bo hos oss, men det är än så länge inte okej, hon ska visa vem som bestämmer här, medans den lille knappt fattar vad som är för fel. Men han har börjat förstå att han ska gömma sig när Skilla morrar, eller han håller sig borta då. Men Skilla är feg och ska anfalla bakifrån. Men jag har kul, det är kul att se på när Skilla försöker anfalla och när Sture springer omkring. Fick även lite mystid med Skilla, det får man inte glömma.

Mycket kattprat nu. Men just nu är det inte mycket annat att prata om, är fortfarande förbannat förkyld. Så blir helt slut av att springa och försöka hålla koll på dom.

Nehe håller även på att packa ner julen. Äntligen! Det är mysigt ett tag men jag tröttnar snabbt!


Kommentarer
Cicci

Om du sätter upp lila, vad skulle han göra? Slänga ut de? :P Ta fram lite titt som tätt, då han inte vet om de..



Tur att nån säger att man kan ha guld. De får vara där så länge i alla fall. :)

2010-01-05 @ 18:42:19
URL: http://tionolletttio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0