Sture.

Vi har fått en ny familjemedlem. Lilla Sture, det var svårt att hitta till hans hem men tillslut så var han med oss hem :) Fick ligga i mitt knä hela vägen hem. Väl hemma så var det en överraskning för Skilla, och än så länge är hon nog inte så glad för den, fast hon har hälsat och så, men nu springer hon mest efter Sture och låter som en morrande hund, Sture kan springa under till ställen där inte Skilla kan. Men de kommer nog gå bra om ett tag. Jag har tagit ledigt hela veckan så jag kan ha ett öga på dom :) Så jag är hemma och vakkar som de kallas ;)

Och tur är det väl att jag är hemma, är helt igentäppt i näsan så nu har jag verkligen problem att andas, nyser och hostar och snorar om vartannat. Min natt får spenderas i soffan, katterna får hållas utanför sovrummet tills dom är sams. Och så får E sova riktigt också..

Nehe ska nog dra den Skilla så den lilla Sture får komma ut från tvbänken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0