Oh No!

Åhhh jag skulle ha tvättat idag och var säker på att det var antingen vid 16 eller vid 19, men när jag kom ner till tvättstugan så var det vid 13 som jag skulle ha tvättat, blää. Men fanns så jag kunde tvätta imorn som tur var, men vi har inte så värst mycket tvätt heller så de går nog snabbt.

Blev lång sovmorgon som vanligt, inget bra att jag vaknar när E går till jobbet, förstör ju hela sömnen, men jag har så lätt att vakna. Och sen när man ska somna om så har katterna vaknat vilket gör att det är ett jäkla liv på dom, man har ett pip och lite fräs ibland. Men somnade om tillslut. Oftast är dom likadana på natten när man ska sova också..

Jag ska ta och leta efter någon mat nu tror jag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0