It´s okay!

Då var den lediga dagen över. Var som sagt hos läkarn idag, det gick bra, allt såg bra ut. Tyckte inte riktigt att han verkade ta mig på allvar, hur tråkig som helst. En svensk denna gången!!! Oj!

Har även hunnit med att städa lägenheten, så nu är den glänsande ren, i några timmar till, sen ligger det katthår i alla hörn igen... Skilla fäller mer än någonsin, förstår inte varför?!

Vill gå på Snabba Cash och Avatar.. Får bli någon dag snart.

Igår gjorde E världsgod middag tills oss, lövbiffrullad(osäker på stavning) fasen så gott det blev. Med fetaost och soltorkade tomater. Bland det godaste jag ätit tror jag. Ja inget slår tacos förstås ;)

Nu ska jag leta reda på vildningarna och mysa lite..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0