GAAAAH!!!

Jag lär behöva gå till tandläkarn igen, det gårinte över, jag tyckte det blev lite bättre igår kväll, men så vaknar jag med att jag har ont igen.

Igår blev det en lugn kväll, E var ut och åt med ett par vänner, hade så gärna följt med, men hade feber och är ju sjukskriven från jobb. Nu börjar det märkas lite på vågen att jag inte kunnat äta normalt på några dagar, igår åt jag inte förrän kl 19, och då blev det mer ett måste, var hungrig tidigare under dagen men det minskade.. Men fick faktiskt i mig tacos, men det är jobbigt för det tar sån tid, måste typ tänka efter hur jag ska äta innan jag kan äta och bara äta med vänster sida.. JAAAA DRYGT!

Men imorn måste jag väl jobba, jag har nog ingen feber kvar nu. Men sen är jag ledig tis-ons, jag får försöka få en tid till antar jag till tandläkarn, för detta funkar ju inte. Mamma och pappa kommer nästa helg och då vill jag kunna äta normalt. Men jag vill INTE dra ut en tand, måste jag så måste jag, men usch ni hör ju bara hur det låter..

Nehe det får nog faktiskt bli soppa till lunch, det är enkelt och slinker ner lätt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0