Freedom

Usch vilken trist dag, haft en puttignuttig tant idag, och såklart att just jag skulle städa där, jag har inget emot att städa, men hos tanter som är pedanter skippar jag gärna, men hon verkade nöjd så tur var väl de.

Jag börjar tro att endel som går och cyklar i västerås är cykel/gång nazister, jag har fan ingen aning om vart eller vilken sida jag ska gå på, för jag har fått skäll på båda sidor, vad är de för fel på er? Orkar ni inte flytta er en meter åt sidan? Och har ni vaknat upp sida som inte har bättre för er än att skälla? Inget har skällt idag men varje jäkla dag som jag går till eller hem från jobbet så är det någon som vägrar flytta på sig, skulle jag gå som den personen så skulle vi krocka.

Och förresten, är det någon mer än jag som blivit skrämd av sin egna skugga, tycker jag blir skrämd varje dag, känns verkligen som om det är någon som förföljer mig, men nej då det är bara min skugga..

Imorn är jag ledig, soooovmorgon. Ohyes! Sen förbi en sväng hos doktor abdul, sen förbi ettan och hämta något paket som jag fått hem.?!?!?! Sen får jag nog ta en sväng med dammsugarn..

Någon som vet vart man kan hitta större stående ljuslyktor? Med armar eller hur jag nu ska förklara det? Vill ha!

Nehe nu ska de lagas mat..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0