Done!!

Dåså då var tvätten klar och invikt där den ska. Men jag är inte klar på långa vägar, men det gör jag inget åt idag inte, städning får bli imorn när jag är ensam hemma. Blir bäst för oss båda ;)

PLANTAGEN heter det ju här i Västerås, växtkraft heter det i vetlanda, som för övrigt jag tycker är bättre. Plantagen är väldigt stort men har ändå inte det jag vill ha, konstigt nog. Men jag hittade ett ljusfat och två ljus som jag har på bordet i vard, och en ny kruka till sovrummet eftersom både Sture och Skilla har haft ner den som står på byrån.

Nu har jag även fått mat i magen, korvstroganoff blev de. Och nu blir det lugnt, ska snart titta på One Tree Hill :D Yeey! Men när fan börjar Gossip Girl?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0