Det var de det!

När jag gick idag till jobbet så tänkte jag mycket på den där floristutbildningen och att den lät äldigt bra och jag tänkte att jag ska söka dit. Det höll ungefär halva dagen när jag sedan läste på deras sida att kursen kostar 85 000 kr. Vadfan! Något som man kan bli på gymnasiet ska väl ändå inte behöva kosta så jäkla mycket? Helt värdelöst, så nu är jag tillbaka på noll igen. Kbt vet jag inte om det känns rätt för mig. Jag kan verkligen tänka mig bli florist och sen öppna eget. Men 85 000 och sen lån till csn och skit. Nej det låter fan inget bra, varför ska alla utbildningar som jag är intresserad av kosta pengar, vad är felet?

Även att det är måndag så har dagen gått ganska så bra. Men veckan är lång, väldigt lång, men ledig onsdag och fredag. Jag älskar ledighet!

Blev en väldigt lång vila efter jobb, sen skulle jag ge mig på en ny maträtt, potatisbullar. Smakade helt okej men skolans var nog allt bättre.

Nehe jag ska leta efter någon annan floristutbildning. Som inte kostar dom pengarna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0