Andas ut!

Uhh vilken dag, vaknade runt elva och gick upp och åt frukost sen in i duschen. Sen gjorde jag mig iordning för att gå till ÖB, sen dess har jag knappt kunnat sitta still, efter öb så gick jag även till coop och jysk, trodde jag köpte ett likadant lila kuddfodral som jag har i sovrummet men tydligen inte, så nu har jag TRE olika lila kuddfodral, men det jag köpte nu var inte så långt ifrån det andra lila som jag ville ha. Så det får bli det ändå.. Man tänker när man går till Öb att det blir billigt att gå dit, men ändå så shoppar man på sig så mycket så det blir dyrt. FAST det skulle bli dyrare på annat ställe. Köpte de där Syoss shampot och balsam, kostade bara 39:- st där.. Och det är ju 500 ml..

Sen hem och äta lite Ww lunch,sen ner i tvätten med massor av tvätt och så funkar bara 2 maskiner, så jag har fått springa flera ggr ner dit, hade 5 maskiner tvätt, och den sista är i nu. Så nu hinner jag sitta ner en liten stund innan jag ska springa ner ännu en gång. Sen hoppas jag vi hinner att åka till växthus, eller vad nu det heter ute på hälla.. Vill göra någon egen liten grupp som jag kan ha på vardagsrumsbordet. Vi får väl se.. E är inte hemma än.

Nu ska jag se lite på tv innan tvätten ropar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0