Tallin bokad..

Så nu var tallins kryssningen bokad, med spa hotell och allt, blir nog super mysigt. Och inte speciellt dyrt heller. Hotellet är närma både hamn och centrum. Ska bli kul, skönt att komma iväg lite även om det inte blir till värmen, men nu får jag bada i en varm pool istället. Så nu i dagarna måste jag ner och köpa en bikini, den jag köpte i somras är för stor, och ger noll stöd :( Vore bra om Hm kunde ha någon för jag fick hem så jag hade 10 el 20% på valfri vara.

Kattvakt är också ordnat, dom får vara hos E´s pappa och Nanna. Vet att Skilla trivs där, men får nog be dom ta bort ömtåliga saker från fönster, Sture är ju inte en lugn katt direkt.

Så nästa vecka är jag helt ledig, vilket känns toppen, behöver ledigt.

Blev fläskfile i ugn och kroketter till middag, var smaskens. Och nu ska vi slå på en film med Jennifer Aniston. Imorn har jag ledigt, så då får det bli städning och eventuellt ner på stan och kika kini!

Hejråå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0