Snöstorm!

Usch vilket väder, egentligen vill man helst inte gå utanför dörren idag. Men vi tog oss ner till stan och käkade lunch på bredbar, sen in i några affärer lite snabbt. Jag kikade en snabbis inne på cubus men hittade inget, har köpt så mycket bas kläder och det var väl mest vad dom hade. Fast jag tittade väldigt snabbt så jag kan ju ha missat något.
Men en hårfärg har jag köpt, mitt hår börjar se så tråkigt ut så det är nog dags att göra något åt det. Får se om jag orkar ikväll. Ikväll blir de antingen att vi lagar någon mat här hemma eller vi om går ut och käkar. Får se, jag ska iaf dricka min äppeldrink, som är den godaste :) Får se om jag kan göra den lika god som på båten..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0