New SHOOOES!

Den längsta dagen på länge, jag avskyr heldagars möten. Tummen ner till dom. Tyckte dom malde om samma sak Hela tiden, eller det ena ledde alltid in till samma diskussion.

Efter jobb belönade jag mig själv genom att gå ner till stan och shoppa, skulle bara köpt en bikini, men det blev även 3 par skor, och en mascara, men vad som var bra att allt förutom bikinin blev det billigare på, på H&M tog jag mina 20% på mascaran, och skorna var nedsatta. Alltid är jag tråkig och tar svarta skor, men jag letade efter bruna uggs men klart det bara fanns för större fötter. Men jag är nöjd ändå, jag gillar ju svart. Joo två av skorna är overknee skor, äntligen fick jag mina skor :D

Fick bli resterna av fläskpannkaka till middag idag, skönt att slippa laga något. Ska snart ta ett bad, börjar få lite huvudvärk..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0