Klumpig, jag?

Blev lite utgång igår, käkade här hemma först och drack lite, sen ner till strike, sen vidare till circus och avslutade med bill o bob. Var trevligt, men det var inte lika trevligt att gå ut från bill o bob sen, fyfan vilket väder säger jag. Skulle ta taxi men vi gick och åt först istället, och påvägen till saffetts så slog jag i backen, slog i bakhuvudet lite, det var verkligen snorhalt, sen att man var lite småfull gjorde ju inte saken bättre. Men de senaste dagarna har jag varit så jäkla klumpig, häromdan skulle jag hälsa på Skilla som ligger på en garderob, och då måste jag upp på en byrå först, körde huvudet rätt in i väggen, inte så skönt. Och igår när vi var på jack and jones så slog jag i benet rätt i en bänk. Känns som om Sture har smittat av sin klumpighet på mig.

Det har kommit så sjukt mycket snö, när vi gick av taxin igår så hade man nästan snö upp till knäskålen.
Idag har man ju varit ganska så småseg, blev en pizza och sen lite smågodis nu ikväll. Fyfan, har blivit så otroligt mcyket skräpmat denna helgen. Men nu är det slut. Imorn är det måndag och nu är det bantning i 3 veckor, ska försöka köra på ganska så hårt, eller åtminstone som sist jag bantade. Så jag kommer ifrån sötsuget, jag gick upp lite nu undet tallinn, och det ska minst bort. Men jag sätter inget mål nu, utan nu vill jag bara bort från allt skräp.

19 minus ute just nu, känns ju inte så lockande att behöva gå till jobbet imorn. Två par byxor måste man säkert ha på sig, termobyxor blir för varmt att gå i även om det är flera minus..
Nu är det snart dags för sängen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0