Fuckface..

Usch vilken dag, en kund kan förstöra HELA dagen, vilken den också gjorde. Blä blä blä, jag städar hellre 3 ggr än går till denna människa. Den är inget elak eller nå sånt, jag bara klarar inte av den. Men det är bra, det ger mig mer energi till att tänka på utbildning. Det är bra. Jag är fast vid florist, och ju mer jag tänker desto mer vill jag.

Var nog lite otrevlig idag i slutet på jobbet, jag var planerad till 15.30 men skulle jobba till 15, så när en av gr cheferna sa att jag skulle ta ett annat jobb och jobba över lite så sa jag att ingen sagt till mig om att jobba över och att jag inte ville. Fast det var ju även sanningen. Men jag tycker inte om när dom planerar in mig över den tid som är på mitt schema, fråga mig först. Så egentligen var jag väl heller inte otrevlig, dom får bara inte räkna med att jag har lust att jobba över.

Åhh vräkte i mig lite tacos när jag kom hem och två bullar som jag gjorde sent igår kväll. TJOCKIS! Haha..
Skulle egentligen haft en feb bantning, men kom sen på att det är onödigt att banta så tidigt in på året, bättre att ta den sen i april-maj nånstans.

Men nu ska jag ta och vila lite, om jag inte blir anfallen av dom galna små liven.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0