En paus!

Tar en paus i en halvtimmas städning.. Jag vet knappt vart jag ska börja, vi har så mycket saker här hemma, jag vet inte vart jag ska göra av det. Det är det som är skönt när man åker bort, man behöver inte tänka på städa och tvätta. Men ändå så tycker jag om att ha det rent hemma, men det är svårt, det är STOR skillnad på att ha en katt och två katter, det blir genast mycket dammigare här hemma. Hårbollar överallt efter en dag.

Jag tycker nog det är dags att börja leta seriöst efter en lägenhet, spelar ingen roll om det är en tvåa, helst en trea men om tvåan är stor med bra utrymmen så funkar den också.  E är inte den som tycker om att ta tag i såna saker, och utan honom så blir det ju inget. Och jag har ingen lust att tjata längre, för det hjälper ju faktiskt inget. Tjat gör det troligen bara värre.

Nehe jag ska väl fortsätta, ska dammsuga, så då springer katterna och gömmer sig för en stund =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0