Das Hotel

....

Såhär ska tydligen vårat hotell se ut, och dem bilden ska vara tagen från 5.e våningen. Jag bara längtar...
Tror vi är framme i Tallinn runt 10-11 på söndagen. Och jag hoppas det finns resturanger som är öppna då, men det är ju alla hjärtans dag, då lär man ju inte stänga igen, det vore ju ganska så dumt. Men då kanske de är svårt att hitta ett bord också. Äsch men något mysigt hittar vi väl.
Ska finnas utomhuspool också, lördag nu tack...

Huvudvärken har inte släppt än, det är säkert tack vare all information idag. Ska försöka få E att åka och handla ipren, för han har knaprat i sig de sista.. Undra om jag kan lura honom att köpa choklad också? Vore ju ganska så gott. Blir Ww mat hela april sen..

Nej jag får väl ta och lägga mig i badet nu!



Kommentarer
Anonym

omg, snygg blogg du har:o

2010-02-11 @ 22:41:32
URL: http://beexi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0