Dag 3, hungrig!

Just nu så skriker magen efter mat, E ska precis börja med maten, men det tar ett tag till innan den blir klar. När jag är hemma och ledig så är jag mer hungrig än när jag jobbar. Borde vara tvärtom tycker jag.

Solen har visat sig idag, och det var riktigt skönt. Det negativa var att allt damm syntes väldigt bra. Så jag tog tag i städningen och dammade av lite. Sen har jag inte gjort så värst mycket mer.

Det står en godispåse som skriker i skåpet, men jag ska fan inte ta den, kanske borde slänga den, men så jäkla vek kan jag ju inte vara. Och sen så tänker jag: jag behöver ju faktiskt inte banta egentligen. Nej det gör jag inte, men det är sötsuget jag vill få bort och det hjälper ju inte med godiset. Känns redan som om magen börjar krympa ihop lite.

Nehe ska nog ta och sysselsätta mig med något innan jag äter upp allt som finns i kylen!!


Kommentarer
Ellinor

Va duktig du är ! Önskar att jag oxå kunnde , men allt är ju så gott när man vet att man inte får :I

2010-02-24 @ 21:07:12
URL: http://ellinorhabbe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0