Dag 2

Mötes/utbildningsdagar går så otroligt sakta, jag gillar dom verkligen inte, det är som att gå på en sömnkurs. Jag gillar inte att sitta still sådär när man är van vid att springa runt.
Tänkte solat idag, gjorde inte det igår eftersom jag hade sån huvudvärk, men fick skjuts hem och det tackar jag inte nej till. För vi var på pettersberg och det hade varit en lång väg att gå hem, och det är skit kallt ute.

La mig en stund när jag kom hem och nu har jag precis ätit middag, köttfärssås och sallad. Redan på dag två längtar jag efter varje måltid. Det blir väl så när man vet att man inte ska äta något annat. Men det går. Bara 3 veckor, det går snabbt.

Nehe nu ska jag se om Oth har kommit hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0