8.e feb, försök 2!

Bloggen verkar fucka igen, irreterande när man sitter och skriver ett långt inlägg och så sparas det inte när sidan försvinner. Suck!

Jobbet gick bra, samma vanliga. Fick för mig att E och jag skulle åka till egypten ihelgen i en vecka, då avrt jag glad, men det gick över sen när E kom hem och inte ville åka till någon värme. Buhu! Så jag tjura ett bra tag som jag gör när jag inte får som jag vill. Men nu har vi nog hittat en kryssning som verkar bra, 4 dagar sammanlagt tror jag den är på. Från sthlm sen till Riga, sova på hotell en natt och sen tillbaka. Hittade ett hotell som verkade mysigt, ska finnas pool där :) Men det får bokas imorn, om nu E kan få lite ledigt. Och då åker vi på lördag, så lite mys på alla hjärtans dag ändå. Hade inte tänkt att köpa några presenter, sånt skippar jag nu. Bättre att åka iväg eller bara laga någon god middag hemma, tycker jag.

Vi håller på att tvätta, skönt att kunna tvätta sent men den håller på enda fram till 23, om man vill ha allt torrt. Så ska snart ner och ta upp den och sen ska den vikas och hängas in. Sen har hela denna dagen gått.
Jobb imorn igen, sen är jag ledig på onsdag.

Ska nog kika på lite fler kryssningar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0