5.e Feb

Helg för en dag, alltså jobb igen på söndag*suck*..

Mitt huvud går i högvarv med tankar om utbildningen, 85000 är jävligt mycket pengar för en utbildning som kanske inte ger det bästa efteråt. Jag vet inte hur lätt det är att få in en fot som florist utan utbildning, men sen är det inte direkt blommor på det sättet som kanske interflora har som jag vill arbeta med, inte heller plantagen. Utan mer som Ogräset hemma i Vetlanda, där dom gör som grupper med blommor. Tycker om den affären, finns hur mycket fint som helst där, men det kostar ju endel. Jag tror jag såg att det fanns en liten sån butik mitt i Punkt, fast den är verkligen pytteliten. Men iaf något sådant är det som jag kan tänka mig. Och 44 veckor utbildning varav 20 veckor är praktik är ju super, jag är inte så super intresserad av att sitta still vid en skolbänk, jag slocknar nästan på möten som vi har på jobbet. Så en kontorsmänniska är ganska så struket för min del.

Jaha annars idag har det varit lugnt, var iväg och köpte pizza innan, och nu har jag precis sett Grey´s. Men jag tycker de flesta serier var bättre förr.. Jag ser nästan heller Oths gamla avsnitt än de nya. Såg det igår, då Peyton åkte och träffade Jake, han var ju så fiiin.

Imorn tänkte jag inte ta så lång sovmorgon, så vi kan åka till Billiga Nisse och sen kanske t.om Chilli? Jag vill bli klar och nöjd med detta rummet. Blä!

Nehe om man ska ta och plugga lite tråkig teori kanske...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0