3.e Feb

Den lediga dagen gick snabbt. Sov ganska så länge, som vanligt. Sen traska ut i snön till ica ettan och lämna in filmen och köpa dagen lunch, ww mat, också som vanligt. Skulle egentligen ha tvättat idag men jag ORKAR inte. När E kom hem så åkte vi ut till tati, hittade inte så värst mycket, en tunnare tröja och en lite tjockare. Har svårt att hitta snygga fest kläder som jag gillar.

Nu står tacopajen i ugnen så snart mat.. Sen kanske jag ska baka lite bullar, om jag har kvar orken. Blåbärsbullar.. Skulle egentligen behöva ta tag i den stora garderoben, en garderob som man slänger in all onödig skit i. Så den är ganska så full och osorterad just nu, vilket gör att man knappt kan komma in i den.

Nehe nu är det dags för maat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0