2.a Februari

Dagen gick snabbt och jag fick skjuts hem, så jag slipper slita på benen så mycket ;). Känns just nu som om jag inte gör annat än att går på jobbet.. Märks att jag är mer hungrig nu när jag går till och hem från jobb. Jag vill cykla igen, en halvtimma på morgonen är väldigt mycket.

Lövbiffsrullad till middag, jag var inte lika duktig som E :( Fast gott blev det ändå.. Sen efter mat blev det film, En sommar med Göran. En riktigt rolig film. Det tråkiga med filmen är att jag måste gå utanför dörren i kylan imorn och lämna tillbaka den. Men imorn tar jag en lång sovmorgon..

Och jag så otroligt irreterad på mina gäspningar, dom tar ju ALDRIG slut. Funderar på om det är några satans tics om man nu kan ha det? Jag har ingen som helst aning om vad jag kan göra åt det. Jag hoppas det går över med tiden. Känns ganska så otrevligt att gäspa så gott som hela tiden..

Nehe har missat en massa serier de senaste dagarna, dags att ta igen lite..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0