10.e Februari

Det är så skönt med ledigt, jag tror aldrig jag skulle kunna tröttna :)
Men idag har jag än så länge inte gjort någon nytta, jag skulle och borde städa, men dagen är iofs inte slut än, men just nu känns det inte lockande.

Vill bara att dagarna ska gå så det blir helg så vi kan åka iväg. Det ska bli så skönt verkligen. Hoppas hotellet är lika fint som det såg ut att vara, har kollat på några bilder och då såg rummen riktigt fräscha ut.

Imorn har jag 1-2 morgon jobb, sen har vi möte HELA dagen, jag tycker inte om att sitta still så länge, det är inte min grej. Jag hoppas på många pauser.

Nehe jag ska nog ta tag i disken, sen får jag väl ta och sätta upp gardinerna, och klippa dom också, katterna är gärna där och hoppar och klänger i dom annars



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0