What to say?

Man börjat tro att jag är english.

Har precis läst lite om den unga bloggerskan som precis fått barn, jag tror hon är 15. Shiiit, hon har ju inte ens gått ut högstadiet då? Visst, hon verkade vara i 20.e veckan när hon fick reda på att hon var gravid, men fasen det är på tok för tidigt. Då hade jag slutat med barbie för 5 år sen.. Men det var ju inget hon rekommenderade förrän man iaf var 17, HALLÅ? 17, du är fortfarande ett barn då, jag har aldrig varit emot unga mammor, men när du är 17 så har du inte ens gått ut gymnasiet och har troligen inte ett jobb, så nej 17 år är ingen rekommenderad ålder att skaffa barn i enligt mig.. Hur ska man försörja sitt barn då? Bo hemma hos mamma och pappa och låta dom försörja dig och barnet? Så skulle jag aldrig vilja ha det. Jag tycker nog att det är lagom att skaffa barn när man för det första har ett fast jobb och eget boende.

NU vid 25 års ålder däremot, tycker jag det är dags att skaffa första ungen, jag har ett fast jobb och eget boende. Men det sista fattas. Man måste vara två som vill.

Nehee ska leta fram kläder tills imorn, måste tyvärr jobba 2 dagar innan nästa ledighet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0