Så jäkla dålig..

Gaaah, helt jävla värdelös är jag på teori, jag skrattade helt seriöst åt mig själv idag när jag fick resultatet på körskolan, samma som sist, wtf? Jag har fan lagt ner över 7 timmar på 2 dagar och tydligen inte lärt mig ett skit, och det jag lärde mig kom för fan inte ens med. Pungråttskit också.. Jag tror inte det är meningen att jag ska ha ett körkort. Jag hade inte brytt mig om att ta det heller om det inte vore för att mitt riktiga hem ligger så långt bort och tåg är så trist att åka..

Köpte lite till presenter till E, jag skulle egentligen snåla detta året, men tydligen så har jag inte gjort det, massa småsaker blir alltid en större summa.. Fast kul är det att köpa presenter och slå in dom. Det håller även kattorna med om. Snöre är ju skitkul, jorå!

Sååå mer idag? Ätit bullar och tagit det lugnt, inte lika lång sovmorgon som igår iaf. Nu ska jag jobba i 4 dagar för mycket innan nästa ledighet. Men julmat får jag iaf på lördag, det ser jag fram emot.. De är väl nu julvikten börjar? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0