Missinassa..

Hemma i Vetlanda, tågen gick ju ganska så fint att börja med, i norrköping var de bara 7 minuter försenat, men påvägen mellan norrköping och nässjö hann det bli 30 minuter försenat, vilket gjorde att precis när jag klev tåget i nässjö så åkte tåget till vetlanda, i exakt samma minut som jag kom.. Irreterande? JA! Men min snälla pappa kom och hämtade mig.

Var iväg och handlade lite, köpte med oss mat hem, för min del blev det kycklingsallad, men ingen sallad slår kajens sallad.. Never! Sen kom Eve förbi en sväng, alltid lika trevligt att träffa henne :) Klä julgranen och umgåtts med mamma och pappa. Nu ska jag snart sova. Upp imorn, ska följa med Eve en sväng innan jag ska leta mina sista julklappar i stooora vetlanda..

Imorn kväll blire Bingo och tacos :) En miljon vinst skulle ju förgylla dagen rejält ;)

Och btw, mamma och pappa har gjort en riktigt make over på deras kök, fy farao vad snyggt det blev. Jag vill HA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0