Konstigt..

Jobbat idag, men blev ingen full dag, kände mig riktigt konstig, vet inte om det var bihålorna eller något annat som spökade, ögonen kändes konstiga och jag blev riktigt ljuskänslig, hade ett städ som jag hann med, där städade jag i mörker för alla ljus gjorde så ont i ögonen. Min snälla grchef fixade så jag kunde få gå hem lite tidigare, så jag gick hem och vilade i flera timmar och nu känner jag mig bättre. Vet inte om det även kan vara ögonen som börjar säga ifrån, jag anstränger dom för mycket, så jag borde nog använda mina glasögon lite oftare..

Har nu precis fått i mig lite mat, blev hemmagjorda burgare med lite gurka och aioli.. Gick ju ner iaf..

Skulle egentligen solat och köpt hårfärg idag men får göra det imorn efter jobb istället.
Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0