Klippstugan..

Idag tog jag tag i klippningen, fanns tid på Klippstugan hos Moa. Tror aldrig jag känt mig så här nöjd efter. Speciellt inte i västerås, alla som jag varit hos har varit sisådär. Men tyckte hon gjorde ett jättebra jobb och jag är skit nöjd. Mitt enda problem är att mitt hår lägger sig platt som en pannkaka. Måste nog köpa nya hårprodukter som får upp håret lite bättre. Men de får bli nästa lön eller nästa år :)

Annars har jag inte hunnit med så mycket mer, precis städat toaletten och ätit min lunch som fick bli två äggsmörgåsar, orkar inte ställa mig och laga någon lunch nu när vi snart kommer äta middag.

Neej slut på rasten, tillbaka till städningen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0