Fläska på...

Ikväll fick de bli pizza, bantningen börjar efter nyår, lika bra att fläska på sig lite då :) Och jag har inga problem att äta en hel pizza, jag blir sällan mätt utan måste stoppa mig själv innan det blir för mycket. Portionsmat är ju det bästa.
Storhandlat ikväll, tycker det är lite konstigt att det alltid kostar som mest när jag handlar :). Men nu är vi förberedda på bantningsmat.. Ska man köpa ett gymkort också så kanske smilegroparna på baken försvinner också? Hmm..
Var en sväng på Ikea också, vi skulle ha en form av byrå, en liten sådan som vi hittade på nätet, men den fanns ju inte i Västerås, illa. Vi hittade även några vägghyllor som var snygga, skulle nog passa i vardagsrummet.. Får bli en shoppingrunda i uppsala eller stockholm framöver..
Jojustja, köpte även en bok(kors i taket) Varför gråter inte Emma, om arboga morden. Så jag lär väl läsa ut den boken idag, läser sällan böcker, men när jag väl läser så läser jag ut dom så snabbt..

Imorn funderar jag på att ta en shoppingrunda, leta efter något att ha på mig på nyår, vad vi nu ska göra.. Ska först börja med sovmorgon :)

Nu ska jag ge mig in i boken..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0