...

Vaknade upp i någorlunda tid och gick ner på stan, gick ganska så snabbt. Blev en klänning och en t-shirt från New Yorker. Trosor och stumpbyxor från HM. Letade efter gardiner med turkost i, men fanns inget intressant. Var även inne i Tullhuset och letade efter stora ljusstakar som jag vill ha, men inget fynd där heller. Har för mig att Plantagen ska ha, får väl ta en sväng dit någon dag.

Annars har dagen gått ganska så sakta tycker jag, plockat ordning här hemma i vanlig ordning. E blev ganska så sen från jobb vilket gör att dagen går ännu segare.

Nu ser jag på Victoria Secret, är ju inga fyskam kroppar där inte.. Nån av oss lär väl snart göra lite mat..
Imorn blir det nyårsfirande hos T&M, tänkte faktiskt vara nykter, förutom skumpa vid tolvslaget.

Ska in och kika vidare efter några gardiner..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0