Ääääntligen..

Wiiihoooo, datorn är såld.. Så imorn blir det en shoppingrunda. Vilket lyckorus som flög igenom min kropp, jag kan handla E´s julklapp, köpa ny ansiktskräm och skor. Vilket är väldigt behövligt. E tyckte jag skulle spara, spara, jag? neeej. Nej men jag behöver verkligen både ansiktskräm och platta skor till jobbet.. E´s julklapp kan vara bra att köpa här om han kommer behöva byta (vilket han egentligen aldrig gör)..

E fick kärlekscheckar av mig i present, idag använde han en av dom, romantisk middag. Så till förrätt blev det toast med skagenröra och räkor, till middag potatisgratäng och kassler, sen lite ost och kex till efterrätt. Blev riktigt gott och E blev nöjd.

Ne ska kolla lite på skor så man slipper leta imorn..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0