Vc=retarded?

Inatt blev det inte mycket sömn, vaknar och behöver springa upp på toa.  Sen vid 11 tiden så hade jag körlektion, gick väl ganska så bra, men kände ju att man glömt lite smått av de han lärt mig.. Men nästa tisdag har jag dubbel lektion.

Ringde precis VC, ville få tid att få ta ett urinprov, jag har aldrig behövt att springa upp mitt i natten och kissa, och kissar mycket mer än vanligt (intressant va?) så då fick jag tid på måndag 10.45, ringde mitt jobb så dom fick pyssla om, sen ringer kördhuvudet igen och säger att jag måste vara där 10.15, så jag sa att jag kunde inte springa ifrån då. Och då fick jag heller inte boka en annan tid. Utan måste ringa som en dag tidigare för dom kunde inte boka in en tid så långt ifrån??? ÖHHH det brukar ju vara tvärtom? Vafan äre för fel på er?

Och för någon sekund sen ringde någon och ville komma på visning på söndag, och sa att det var inflyttning i december, varför i hela helvete kan inte Verner Andersson fixa någon som ska flytta in tidigare? det finns troligen fullt av folk som vill och behöver göra det. Piss och skit åt helvete! Så nu måste man städa lägenheten, eller ska jag kanske stöka till som bara fan, så dom inte vill ha den????


Kommentarer
Emelie Gustavsson

Vi hittade våran lägenhet här i Växjö på blocket, de som hyrde den innan oss hade köpt hus o var tvugna att flytta direkt(och vi behövde en lägenhet akut) så vi fick komma o kolla,sedan ringa hyresvärden o säga att vi var intresserade och ville flytta in fort.

Så ett tips;lägg ut lyan på blocket,men skriv att ni hyr den och att det är upp till hyresvärden att välja vem som får den:)

2010-08-20 @ 16:59:13
Lina

Är ganska så säker på att vi inte får göra så. Här är det bostadsköer, så man kan få stå i kö bra länge innan man ens får komma och se en lägenhet. Annars hade det varit ett jäkla bra tips :)

2010-08-20 @ 20:01:25
URL: http://lijos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0