Uhhh!

Har varit på en rejäl storhandling och då var det mesta som kostade till på lördag. Vet ju fasen inte hur mycket som går åt och hur mycket folk äter.. Var även på systemet och köpte lite dricka, några öl och sen breezer, är ju så gott.

Har precis lagt in alla räkningar, usch tycker bara det blir mer och mer. Men den ena av räkningarna tänker jag försöka bli av med nästa månad.
 


Fick lönespecen idag och då hade dom tagit 3 dagar för mycket av mina semesterdagar, elakt.. Försökte få tag i henne på huvudkontoret men det var ju omöjligt, får inte glömma ringa dit imorn, för jag behöver alla semesterdagar jag har kvar. Till flytt och sen till jul.

Nepp om man skulle ta och äta lite kanske..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0