Städhjälp

Har kollat lite på städhjälp när man flyttar, de är ju inte speciellt dyrt. Så det tänker vi nog offra undan lite pengar för, nu när det blir lite bråttom med att flytta över allt från denna till den nya så vore det skönt att slippa städningen. Kan man bara köra över allt till den nya och packa upp allt :)
Men E får först ringa Verner imorn och kolla så dom verkligen tänker flytta in 1.a oktober.

Jobb gick bra, imorn ska jag vara på kontoret nästan hela fm, så en lugn dag då också.
Ikväll blir det potatisgratäng och fläskfile med favoritsåsen från jensens, smask.

Har inte vilat något efter jobb, var tvungen att göra något åt all tacos som var kvar, kunde göra lite köttfärssås och resten fick frysas in, kan ju göra tacopaj av det nån dag..

Fick hem mina kära kokosgrejer idag, kokos schampo och dusch creme, nu kommer jag lukta såå gott :)

Ska hoppa in i duschen innan jag ska laga mat och leta efter någon bra film som förhoppningsvis E vill se..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0