Snabbis..

Skriver en snabbis mellan heaten i speedwayen. Spännande, men mindre spännande för naglarna. Känns tveksamt om Vetlanda kan ta minst 11 poäng och vinna listan idag. Fast det är ju ett tag kvar innan någon blir svenska mästare.

Har fått någon jäkla hosta, var längesen jag hade och jag har ingen lust att bli sjuk nu. Var bara en månad sen jag var sjuk. Vilket inte skulle kännas bra för plånboken.

Nu är iaf kontrakt påskrivet så nu vet vi att nästa flyttar in här 1.a oktober. Skönt att ha det helt 100..
Nu ska vi bara boka flyttstäd så man slipper den skiten. Lite lat får man vara.

Ledig imorn, skönt, då kan jag packa ner någon låda till..

Nej nu börjar heat 5


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0