sjuk

Hade lite halsont igår kväll men trodde de skulle gå över över natten, men vid 3 vaknade jag och frös så in i h******, jag lägger mig alltid i badet när jag är sjuk, skönast så, så där låg jag i nästan en timma. Så jag bestämde mig för att stanna hemma från jobbet. Har nästan precis vaknart för jag somnade inte förrän efter E åkte till jobbet och de var väl vid halv nio.

De värsta är att jag är både hungrig och röksugen men jag orkar verkligen inte ställa mig och laga mat och inte röka heller. Hela världen snurrar så fort jag stället mig upp. Grymt jobbigt. Hoppas E kommer hem snart, han ska köpa med sig yoghurt och cola.. Nu ska jag fortsätta ligga och halvsova i soffan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0