Segis..

Jaha då var helgen över. Hade en super dag igår, blev ju rejält mycket tacos över, säkert för flera veckor framåt.. Lär väl försöka frysa in lite. För idag är man ju inte så sugen. Tack alla som kom igår, fick jättefina presenter som jag är jättenöjd över..

Jag och klockan kommer inte överens när jag dricker, men vi kom ner ganska så sent tror jag, endel av oss gick till Bmb och de andra till ett annat ställe. Jag blir trött och vill åka hem innan det stänger, jag säger ju det, jag klarar knappt en kväll. Idag har jag varit seg som jag vet inte vad, har sovit mestadels av dagen..
Och nu har jag precis vräkt i mig pizza, bra bakis mat.
Imorn ska man tillbaka till jobb igen, känns ju aldrig kul, men dagarna går ju snabbare då. Bara 4 veckor kvar till flytt nu. Shit vad tiden går. Dags att börja packa ordentligt nu. För nu har vi fått svar att nästa som ska flytta in här kunde flytta in 1.a oktober. Så himla bra, slippa dubbla hyror i 2 månader. Men nu får vi väl se hur mycket vi kommer att få ersätta med tapetsering och så..

Ska nog fortsätta dega framför tvn...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0