Mitt i natten!

Hej mitt i natten igen.
Fick i mig våfflorna, men misslyckades med första smeten, det enda som jag tänker säger att jag är helt VÄRDELÖS på att läsa klart recept, jag läser en del av det och gissar mig till resten så gott som..
Och då kan jag tillägga att detta var påsvåfflor.. Ja Lina hon kan hon...

Film och chips till det. What about Morgans hette filmen, mycket bättre än Änglavakt som jag såg igår. Sarah Jessica Parker var med i denna, och då var jag ju bara tvungen att se ;)

Regnet har börjat igång igen, är sommaren slut? Det var mej fan en kort sommar. Känns redan som höst, är det vinter i september då tro? Just ja, september, de är inte så långt dit. Fyller ju halvvägs till 50 då. Urk, gammal och grå.
Mamma och pappa kommer att komma upp helgen efter. Men funderar på att ha något för vänner innan, jag fyller på måndagen, men jobbar söndagen innan så lördagen lär de ju inte bli något på, och fredagen är kanske inte så många sugna på. Fast vafan de är ju jag som bestämmer. Kommer någon så kommer någon. Annars skit i´t. För mig är helgen efter viktigast.

Nästa helg är vi hemma i Vetlanda, som de ser ut nu på AB´s sida så ska de vara sol i Må(l)illa på lördagen, och det lär man ju hålla tummarna för. Och lite kräftfiske på fredagen när vi kommer hem. Sen tänke jag åka förbi minneslunden, för den 17.e är det 1 år sen älskade mormor gick bort.

Orden tog slut så jag avslutar här...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0