Måndag...

Då var det måndag och ny vecka igen. Jobb gick bra, lugnt. Efter jobb åkte jag ner på stan och tänkte kolla efter linser, men ska kolla lite på vad det kostar hos andra. Gick även förbi Kicks och köpte nytt puder,nagellack och nagelfil.

När E kom hem åkte vi till NetOnNet, men man fick inte testa laddaren där, så jag köpte en laddare och den funkar förstås inte, jag fattar inte vad som är fel, om det är glapp i laddaren i datorn. Men jag fick lämna tillbaka laddaren ändå, så jag får göra det på onsdag.

Imorn är det SPEEDWAY direkt efter jobb, mamma och pappa är så snälla att dom åker en rejäl omväg för att hämta upp mig så jag kan få se Elit Vetlanda - Valsarna i Hagfors. Så jag måste försöka smita iväg lite tidigare från jobbet, för 15.30 är dom här... Sen sover dom över här till onsdag :) Då är jag ledig så det är ju perfekt..

Ikväll blev de hemmagjorda burgare igen, och stekta grönsaker. Tyvärr lär nog inte min middag bli den nyttigaste imorn, ingen speedway utan hamburgare för min del.. Får väl dra ut på bantningen ett tag till, fast jag har inte satt något slutdatum, bara slutvikt ;)

Nepp nu ska jag softa framför tv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0