I was wrong..

Halsen är värre än inatt, de gör ont när jag sväljer nu. Jag hoppas verkligen inte det är halsfluss som är på G, fast på ett sätt hade det varit bra, då hade jag varit så pass dålig för att röka och då hade jag kunnat sluta. För vek för det på egen hand..

Så jag ringde jobbet och berättade hur det var, så dom tyckte jag skulle stanna hemma på måndag eftersom jag inte vet nu hur jag mår på måndag. Lite synd egentligen, jag kanske är frisk på söndag.

Var tvungen att gå till affären, katternas mat var helt slut och jag behöver flytande mat verkar de som. Har inte ätit något på över 16 timmar, är inte speciellt hungrig heller konstigt nog, men lär ju äta ändå.
När jag hällde upp mat till katterna så kändes det som om någon slog med en hammare inuti huvudet, kan det vara bihålerna också? Tror aldrig jag känt den smärtan i huvudet innan.
Usch vad det är trist att vara sjuk när det just ska vara fint väder ute. Och så är det snart helg :(

Ska försöka äta lite och sen sova lite igen, har sömnsvårigheter verkar de som, somnade inte förrän 9 tiden och vaknade runt 1....

Och just de, någon som känner sig villig att städa mitt hem, det ser verkligen för jäkligt ut, eftersom det är jag som städar i vanliga fall så är det hårbollar och skräp överallt. Fast nu är jag ganska så bidragande till det, jag orkar inte plocka bort det som jag tagit fram. E lär ju inte städa, så mycket vet jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0