I have a plan?!

Har ju länge funderat på vad jag ska göra med mitt liv. Min tanke var ju att vara kvar på hemtjänsten till årets slut så jag fick årets semester.
Jag ljuger när jag skriver att jag har en plan, men det låter lite intressant iaf. I gamla tullhuset ska dom tydligen öppna både som en champagnebar och en skoaffär, är inte säker på hur sant de där är men de låter ju bra. Något utav de kanske man ska ta och söka till. Det är ju inget direkt högbetalt jobb, men utan utbildning och inte jobba på industri eller liknande kan man väl inte räkna med mycket mer? Ska fasen hålla utkik efter dom jobben när dom kommer ut. Har ingen som helst kassavana men man lär väl sig snabbt?
Och nån dag måste jag ta tag i att byta jobb, jag vill inte vara kvar på hemtjänsten hela mitt liv. Aldrig!
Och ha jobbet precis utanför dörren låter ju smidigt =)
Försöker gå in på ams ibland och kolla, men det är inget som låter intressant.. Hade det inte varit lättare om jobben kommit till mig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0