Glaaaaaad!

Vi har precis varit på ännu en visning av våran nya lägenhet, och vi kan nog verkligen inte känna oss mer nöjda. Allt känns helt perfekt. Verkar vara trevliga grannar och allt. Vi skulle få behålla solstolarna och parasollet plus en massa lampor och annat. Fastigheten verkar också vara väldigt bra. Jag tror helt seriöst att vi kommer att stor trivas. Jag känner redan nu att jag aldrig vill flytta därifrån :)

Vi hämtade även en hel del kartonger hos Jens & Katja, tackar så jätte mycket.. Katterna kommer trivas med fullt av kartonger här hemma. Jag kommer nog redan idag börja slänga i lite vinter kläder och annat skräp..


Nej nu ska jag bara gå runt och le och känna mig förbannat nöjd med vårat köp. Och göra lite mat också. Vi tänkte köra nyttigt nu ett tag, får väl se hur vi lyckas med det. Högst till nästa helg då jag ska ha mitt kalas..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0