Förbannad till max!

Har precis fått stå och diska och göra rent köket. TACK E FÖR ATT DU ÄR SÅ JÄVLA HJÄLPSAM!
Ska man inte kunna få vara sjuk, slippa tänka på disk och städ? Varför kan inte han tänka på att göra något när jag är sjuk, han städar då fan knappt aldrig i vanliga fall, då kan han väl göra de 1 gång?
Det är så lätt att smita ifrån och åka motorcykel och lämna kvar allt till mig.

Trodde jag var friskare än jag var, blev helt slut av att diska. Sen att man är förbannad på samma gång hjälper inte. Och sen river katthelvetet ner lampan i sovrummet. Ska inte kastrerade katter bli lugnare när man kastrerar dom? Idag är jag ruskigt trött på katter iaf.

Det har inte städats på en vecka, en vecka är mycket här med tanke på allt jävla katthår, tvätten är inte upp plockad. Jag har ju varit sjuk sen onsdag natten... Jag känner mig som en jävla hemmafru som måste jobba också. Detta är fan inte okej!

Så nu MÅSTE jag städa för min lata sambo kommer inte göra det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0