...

Man mår inte bra av att skrika när man har ont i halsen, eller försök till att skrika. Så det gick över ganska så snabbt.

Var ju tvungen att lämna tillbaka filmen från igår så jag passade på att hyra en ny film, E ska kanske ut och det är säkert kassa filmer som går på tv..

Nu in på något helt annat. Jag läser fullt av bloggar, nu är dessa jag syftar på mellan 16-20 år kanske. Men vad är de för fel på dom? Detta jäkla putande på läpparna, är det någon därute som seriöst tycker det är fint när en tjej/kille(bög i detta sammanhang) putar med sina läppar? Jag tycker då fan inte de ser något bra ut, le och se normal ut istället för en jäkla anka? Och som Kissie, WTF har hon gjort med sina läppar, det är långt ifrån snyggt, Kvack kvack! Fylliga läppar kan vara fint, men nånstans måste gränsen gå. FAST iofs jag har aldrig sett den där redigerade ankan på riktigt, hon kanske redigerar sina ankläppar också? Nån gång kanske hon tittar igenom sin blogg ordentligt och inser hur ugly det är..


Nehe ska fortsätta läsa dessa ankungars bloggar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0