26.e Augusti..

Kväller igen, mat i magen och älsklingen är hemma igen. Han är duktig som orkar springa en mil, jag tror knappt jag klarar 1 km innan jag skulle vara död. Av att springa då.

Var inne på Katrins och Paows blogg, Paow ska tydligen ha samma PT som Katrin. Jag hade väl tur som har en egen pt här hemma, tror nog inte jag hade lyckats gå ner i vikt om inte E hade hjälpt mig med maten i början. Fast han tränade ju inte mig fysiskt det är jag nog tyvärr lite för lat för. För det är ju klart jag hade velat ha en fast och snygg kropp också. Får se om jag orkar ta tag i det, kanske iaf börja ge sig ut och gå eller springa igen. Gym är inte så lockande, hade det inte varit för folket hade det inte varit några problem. Gillar inte att träna bland folk, varför vet jag inte.

Imorn får det nog bli en sväng förbi öob, köpa lite nytt schampo och balsam. Billigt och bra där.
Nu ska jag göra min frukostsmörgåsar, man spar all tid man kan på morgonen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0